Komunikat w związku z nowymi zasadami



W związku z kolejnymi, coraz bardziej zaostrzającymi się przepisami związanymi z pandemią COVID-19 podjęliśmy kilka decyzji:
- Wstępnie otwieramy rejestrację w poniedziałek 19.10.2020, ale póki co nie przyjmujemy żadnych wpłat. Rejestracja da wam dostęp do panelu uczestnika oraz umożliwi nam rozpoczęcie zapisów na punkty prelekcyjne, atrakcje i helperów;
- Decyzję co do terminu imprezy podejmiemy do 16 listopada. Jeżeli obostrzenia nadal zostaną - impreza zostanie przeniesiona o minimum miesiąc do przodu;
- Jeżeli obostrzenia zostaną zniesione, postaramy się najpóźniej 23 listopada otworzyć wybieranie pokoi przez sponsorów i uruchomić możliwość wpłat;
- Sytuacja jest dynamiczna, jesteśmy w stałym kontakcie z hotelem i wszystkie bieżące sprawy będziemy wam sukcesywnie przekazywać;
- Jeżeli chodzi o regulamin - druga wersja jest już wstępnie stworzona, udostępnimy wam ją przed rejestracją;

Jeżeli macie jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu w prywatnej wiadomości do @Assaltpl lub @Zgrate na Telegramie, formą mailową [email protected] lub poprzez formularz na stronie.
Nie odpowiadamy na pytania przez inne formy kontaktu.
Stay safe!